Minggu, 12 September 2010

My Beloved Best Friend :)

Saat masuk awal kuliah semester 3 aku seneng sekali bisa memiliki teman-teman baru :) aku senang punya kakak kelas yang asik-asik, gahul, suka nya ngahedon, jayus, seru, emang cocok banget deh masuk ARL :)
dan saya seneng banget bisa punya sahabat-sahabat yang baik seperti mereka-mereka ini :)
Chek this out!!!

Fahruzan M Fachrudin
He named Fahruzan M Fachrudin, all my friends call Ojan, I call it "bocah", he's very good, he looks like a child, he is very talented in design, he also likes photography, and I am very glad to have friends like Ojan :)

Erlinda Faradilla
 
She named Erlinda Faradilla, all my friends call erlin, I call it "neng", she's very good, she looks older than the others, she is very proficient in English and Japanese, she was very firm, she's very responsible, and I am very glad to have friends like erlin :)

Faris Husaini El Shabir
He named Faris El Shabir Husain, all my friends call Faris, I call it "gembil", he is very good, he is a leader in our class, he is very talented in drawing and painting, he's very mischievous, and I am very glad to have a friends like Faris :)

Sigit Mulyansyah E
He named Sigit Mulyansyah E, all my friends call Sigit, I call it "bebh", he is very good, he is a person who has a passion for selling, he really liked the design, he also likes to photography, and I am very happy to have friends like Sigit :)

Mereka inilah sahabat-sahabat ku selama 3 tahun ke depan di departemen arsitektur lanskap. Tapi dihatiku mereka adalah sahabat sejati yang nyata, meskipun kita suka bercanda yang agak sedikit keterlaluan, tapi kita tetap sahabat :) thanks guys, kalian selalu ada buat aku, aku merindukan kalian, dimana kita selalu shalat bareng di mushala horta, yang menjadi best camp kita :) hahah, aku akan berusaha selalu ada buat kalian :)

I ♥ You Guys :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar